Måndag

    Datum: 2013-09-02 Klockan: 18:53:00
Ugghhh hatar måndagar. Har världens sämsta schema idag med världens tråkigaste lektioner och typ inget att se framemot, sämst start på veckan! Hur som helst har jag överlevt haha så sitter nu hemma hos pappa efter att ha flyttat grejer och sedan sorterat in kläder i garderoben. På något sätt har vi redan en massa läxor, när det nu hände (?), senast jag kollade hade vi typ en i svenska, och den var lite frivillig haha. Har skrivit ut ett provschema och satt upp nu i alla fall, känner att jag måste organisera lite mer nu i nian så att jag har koll och inte går in i väggen med plugg, prov OCH chickit. Kan bli lite mycket! Sitter och lyssnar på musik just nu, tänkte skriva in lite saker i kalendern (ni ba oj vad vi bryr oss lol). Imorgon blir det somsagt förhoppningsvis shopping med Pallavi, skulle verkligen behöva köpa lite sminksaker och nödvändigheter heh. Hörs senare i alla fall! Puss
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?