09.04.14

    Datum: 2014-04-09 Klockan: 21:54:36
Hej hej! Hoppas att ni har haft en bra vecka hittills. Det har inte hänt så mycket för min del, förutom nationella i tisdags. Tre timmar science i sträck en hel förmiddag med tre prov efter varandra - inte det bästa haha. Men men, nu är det klart. Bara det praktiska labbet kvar och sen är alla scienceprov avklarade. Hur som helst! Idag var en riktigt najs dag. Det roligaste var faktiskt sciencelektion vilket är jätteknäppt för det brukar oftast vara den lektion där jag får anstränga mig för att vara intresserad. Vi har precis börjat med teknik och håller nu på med elektricitet, vilket är jätteintressant. Imorgon är det vanlig skoldag bara, har extra dans på eftermiddagen med gruppen för att jobba på projektet, och sen blir det väl hem och plugga till hemkunskapsprovet på fredag. Är så otaggad så det finns inte, men bara att köra på. Ska läsa igenom lite ikväll innan jag går och lägger mig i alla fall. Ni får ha en fortsatt bra kväll! Puss

Kommentarer
KassandraPalma

Fin outfit !!

Svar: Tack! :D
Rebecka

2014-04-09 @ 21:56:37
URL: http://kasssandra.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?