Kungsträdgården

    Datum: 2014-04-23 Klockan: 22:09:02
Heej! Är helt slut nu, kom inte hem från skolan förrän närmare åtta typ. Gick upp tio i sex imorse också så ska nog gå och lägga mig tidigt. Hur som helst! Hoppas att ni har haft en bra vecka hittills. Min har varit ganska bra faktiskt, jättehärligt väder och lugna dagar. Idag hade vi dock våran Wizard of Oz-föreställning direkt efter skolan. Vi körde en vid fyra och sedan en igen vid klockan sex. Det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra! Glömde inte någon replik och det blev aldrig en pinsam tystnad vilket var skönt. Känns jättebra att ha det överstökat nu också haha, var jättenervös innan. På fredag har jag nationella muntligt i matte vilket jag är ännu mer nervös inför. Hoppas att det kommer gå bra i alla fall och ska försöka förbereda mig imorgon. Annars så har det inte hänt så mycket, har varit förkyld så har försökt stanna hemma på eftermiddagarna för att bli frisk. Bilderna ovan är från när jag och mamma var inne i stan under påsklovet. Nu ska jag kolla igenom lite skolgrejer innan jag sover. Hoppas ni har en bra kväll! Puss

Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vad mysigt det ser ut att vara!

Svar: Det var det! :)
Rebecka

2014-04-23 @ 22:59:51
URL: http://beattriicee.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?