Påsklov

    Datum: 2014-04-16 Klockan: 15:35:00
Heej! Här har det stått tomt ett tag. Har inte hunnit sätta mig ner och skriva ett blogginlägg, har försökt njuta av det underbara vädret så mycket som möjligt. Detta påsklov har än så länge varit jättehärligt, har umgåtts med kompisar, varit inne i stan och promenerat runt på blasieholmen, gått på promenader i solnedgången och bara tagit det lugnt. Har lite plugg att göra men då jag inte behöver gå tillbaka till skolan förrän på tisdag känner jag mig inte sådär jättestressad. Igår till idag sov Pallavi över här, vi bakade lite men har mest pratat och kollat på film. Just nu sitter vi och kollar på tumblr. Båda vi vill ut och resa och göra en massa saker och flytta till New York så vi sitter mest och pratar om det. Annars vet jag inte vad som händer resten av veckan, kanske ska träffa Emelie och Thea någon dag. Hoppas att erat påsklov har varit bra hittills och att det fortsätter att vara bra! 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?