Sista veckorna innan gymnasiet

    Datum: 2014-08-06 Klockan: 00:02:00
Tänkte uppdatera er lite om de dagar som passerat sedan jag sist skrev! Har hunnit med massvis inom väldigt kort tid. I måndags förra veckan packade i alla fall Emelie och jag ihop väskorna och satte oss på tåget mot Båstad. Dock blev detta en riktig helvetesresa som istället för att ta 5h, tog 15h... Men men! Vi kom fram tillslut och fick världens mysigaste välkomnande av Thea. Dessutom var utsikten på morgonen tillräckligt underbar för att sudda ut minnena från gårdagens resa. I Båstad hängde vi mycket på stranden, käkade middag ute, promenerade, kollade på solnedgången, pratade & skrattade massa och bara umgicks. Var verkligen jättehärligt och något jag gärna gör om! Resan hem på torsdagen gick som tur var smidigt och med endast få förseningar i jämförelse med den tidigare hehe. 
 
Hann knappt landa hemma för tidigt på fredagsmorgonen tog jag och mamma flyget upp till Umeå för att heja på min brorsa när han sprang i Friidrotts-SM. Det var ganska mysigt faktiskt, fast jag insåg att jag är nog till största del en storstadstjej, om man nu får kalla Stockholm för det ;) Shoppade massa nytt fint till gymnasiet som jag är så peppad inför att få ha på mig haha. När jag kom hem var äntligen Pallavi hemma igen också så vi har hängt en del de senaste dagarna. Och idag kom mitt startbrev hem från Rudbeck. Är full av skräckblandad förtjusning ärligt talat, men riktigt taggad. Längtar efter förändring, nya personligheter, rutiner etc. Nu är det bara 10 dagar kvar så nedräkningen har börjat! Hur har erat sommarlov varit? 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?