Smile like you mean it

    Datum: 2014-01-04 Klockan: 16:18:53
 
Några jättehärliga bilder från min och Pallavis lilla photoshoot.
 
Heej! Jag vet att det har stått tomt här ett bra tag, sorry. Har inte haft några bra bilder alls, inte ens uppdaterat på instagram. Vet inte varför riktigt, har bara känt mig lite distanserad från allt sånt detta jullov. Hur som helst! Nu skriver jag här igen. Hoppas att er nyårsafton var helt fantastisk, det var min i alla fall. Det blev lite ändringar i planerna i sista minuten så det slutade med att jag firade nyår med Emelie! Det var hur mysigt som helst verkligen, och när klockan slog tolv stod hon och jag uppe på en ås som är jättenära hennes hus och skålade. 2014 känns som ett riktigt, jävla bra år och jag ska se till att det blir det också ;) Annars så har det inte hänt så mycket. Imorgon kommer Emelie hit och vi ska ha lite film-marathon/spelkväll typ. Haha något trevligt blir det i alla fall! På måndag ska jag träffa Pallavi och på tisdag börjar skolan igen. Lite mixed feelings inför det, men mest peppade. Hur har erat jullov varit? Puss

Kommentarer
Catrin Sandberg

Hej jag har en grym tävling på min blogg just nu kolla in och anmäl dig för chansen att vinna!

2014-01-07 @ 08:14:54
URL: http://catrinsandberg.blogg.se

Julia

Hej! Jag vet inte om du kommer ihåg mig haha, men du gjorde en jättefin design till min gamla blogg juliakrullis.blogg.se i Augusti! Tänkte bara säga att jag har startat om på devote, för trives inte riktigt med blogg.se. Anyway haha, skulle vara kul om du ville kika in den :D

Svar: Heej! Vad kul, det ska jag absolut göra :) Kram
Rebecka

2014-01-12 @ 20:56:57
URL: http://nycgirl.devote.se

härliga bilder!

Svar: Tack! :)
Rebecka

2014-01-14 @ 05:30:06
URL: http://xolizzie.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?