Överraskningsfest

    Datum: 2014-06-18 Klockan: 11:07:19
Jag har seriöst världens bästa vänner. I måndags överraskade de mig med en överraskningsfest som var hur najs som helst. Jag, Emelie och Thea var ute och gick för att hitta något ställe med bra utsikt sa de och sen hoppade alla fram från några buskar. Blev asskraj först haha men blev så himla glad. Så hade en helt underbar kväll och sov sedan hos Thea med alla tjejer. Det var lätt en av de bästa kvällarna jag haft någonsin. Igår drog jag hem från Thea runt tolv kanske och mötte sedan upp Pallavi på eftermiddagen och åkte och fikade. Vi har inte träffats på evigheter så det var jättekul att få umgås och snacka en massa. Jag fick även en hur fin present som helst av henne; 16 lappar i en handgjord papperslåda, alla med ett minne från alla år som vi känt varandra. 15 år, det är helt galet! Så idag går jag runt och är helt lycklig och fylld med kärlek. Världsbäst start på sommarlovet verkligen! Och imorrn drar jag till Barcelona med familjen, ser jättemycket framemot det. Ska packa lite idag och fixa i ordning allt så man inte behöver stressa imorrn. Ni får ha en underbar dag! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?