Måndag

    Datum: 2014-03-03 Klockan: 18:01:00
Hej hej! Har ni haft en bra måndag? Själv har jag haft en jättehärlig dag, även fast det är måndag. Vädret var jättefint och efter skolan drog jag och Emelie in till stan och fikade innan hon var tvungen att gå för att göra ett ärende. Det var mysigt att bara prata om allt och inget, vi hann inte träffas på hela sportlovet och annars brukar vi umgås hela tiden haha så det var jättetrevligt att fika med henne. Själva skoldagen var bra den också, bara tre lektioner och jag förstod allt som var på ett exempelprov av nationella inom matten vilket känns otroligt skönt. Hann även ikapp det jag missat på träslöjden när jag varit sjuk och pratade och skrattade mest hela dagen, vilket nog var det som gjorde den bra. Härliga människor och vårväder, love it. Imorgon blir det vanlig skoldag för min del, förutom ett samtal med RFSU på eftermiddagen med hela klassen som gör att vi slutar lite mer än en halvtimme tidigare vilket aldrig är fel. Ska hem och skriva klart låten då tror jag, om jag inte hinner klart idag. Grr vill bara ha den överstökad! Aja, hörs senare. Puss
 

Kommentarer
Isabelle

Spelade inte du upp din låt på musiken? Eller har du missat någon lektion? :)

Svar: Nej jag var jättehes och kunde knappt sjunga utan att det gjorde ont/lät helt knas hehe så ska göra på onsdag :)
Rebecka

2014-03-03 @ 20:14:45


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?