Jobbig vecka

    Datum: 2014-05-09 Klockan: 22:37:26
Heej! Är så trött så vet inte vart jag ska ta vägen haha. Denna vecka har varit riktigt jobbig och intensiv, har haft minst ett prov/inlämning/uppgift varje dag och behövt plugga som en galning varje ledig minut. Känns skönt att äntligen kunna slappna av dock och vila upp mig lite inför nästa vecka då det är dags för de absolut sista nationella provet,om man inte räknar med NO labb. Har som sagt mest pluggat denna vecka, hängt på café och gått igenom matteuppgifter med kompisar inför prov för ett välbehövligt miljöombyte. Förutom nationella har jag även haft det första av två IGCSE prov i engelska, andra delen är nästa vecka. Det kändes bra ändå och jag gjorde mitt bästa så får bara se hur det går helt enkelt. Idag på sista lektionen hade vi ett sista performance av våran Wizard of Oz för att samla in lite mer pengar till klasskassan. Det gick väl sådär, men känns skönt att det är över nu i alla fall. Det är typ bara 15 riktiga skoldagar kvar för min del innan jag slutar högstadiet. Det är helt galet. Efter 4 år ska jag helt plötsligt byta till en helt ny skola med nya rutiner och nya människor. Dock är det ett helt sommarlov emellan som jag kommer ta vara på till 110% ;) Imorgon ska jag troligtivs på bio med Alicia, och på söndag tänkte jag planera något med Emelie och Thea, får se vad det blir. Ska i alla fall titta på någon film nu innan jag somnar, vilket jag känner på mig är snart. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Sara

Hej!

Jag undrar vilket gymnasium och linje du har sökt? :)

Svar: Rudbeck, linje SAM-SAM :)
Rebecka

2014-05-11 @ 14:31:41


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?