Chattar!

    Datum: 2009-08-29 Klockan: 14:59:12
Tjabba tjena!

Som ni alltid läser på rubriken, så chattar jag eller det jag menar är att ni oftast fattar vad inlägget handlar om, innan ni fortsätter att läsa det jag EGENTLIGEN skrev :D aja nog m det, och tillbaka till rubriken. Jo, jag chattar nu asså med en utav mina goda vänner, klara :D hon och jag håller på och krånglar med ljudet, alltså hörlurarna, och sen också med webb kameran! :D eller det är mera jag som inte kan bestämma mig :D Vet ni vad? jag tror att det här är min enklaste text som jag har skrivit! jag har nästan inte glidit över på nåra andra tangenter än dom som jag skulle trycka på :D bra va?? aja, bra för mej, men tråkigt för er att läsa!!! och ni vet det där löftet som jag gav er, att jag bara skulle skriva två inlägg, det kommer jag nog att bryta, bara för att det är så skiiiit kul att skriva!!! och framförallt att prata med er guys!!!

Hehe, gjorde liten engelsk sak där, men i af!

http://www.youtube.com/watch?v=MtN1YnoL46Q&feature=fvst

Lyssna på den här!!

Eran//RCD :D

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?