Fullt upp

    Datum: 2014-10-20 Klockan: 22:49:00
Heej! Ligger just nu i sängen och pluggar, det går väl sådär haha. Så fruktansvärt omotiverad och trött så tar pauser ganska ofta. Hur som helst, har haft fullt upp sedan jag skrev senast, har jobbat, pluggat, varit ute med kompisar etc. Känner att allt dragit igång på riktigt nu och rutinerna börjar falla på plats allt mer i nya skolan. Helt sjukt att det bara gått typ 2 1/2 månad sedan jag började, känns som ett år haha. I helgen jobbade jag i alla fall i garderoben på Kungliga Operan tillsammans med bl a Emelie. Det var lite nervöst i början men sedan kom man in i det och det var riktigt kul faktiskt, jättehärliga människor också. Sen är ju själva Operan så otroligt vacker så det är en cool arbetsmiljö. Annars bor jag just nu mitt i ett flyttkaos då vi flyttar till Sumpan om bara två veckor typ. Ser jättemycket fram emot det, samtidigt som jag kommer sakna vår nuvarande lägenhet. Gården vi bor på nu är där jag växte upp och har bott i stort sett hela mitt liv så det kommer såklart bli annorlunda. Men får mycket närmre till skolan nu och älskar Sundbyberg så den nya lägenheten kommer bli grym också! Här ovan är några snapshots från mina senaste veckor, lite svårt att skriva om varje dag men det där är typ en sammanfattning! Hoppas ni får en bra vecka, puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?