Nu händer det grejjer! :)

    Datum: 2009-11-06 Klockan: 21:39:23
Hejsan hoppsan , nu kommer jag bli sittande här i typ evigheter för att kunna skriva ner alltl xD
Först så var jag på jollen v.44 , och då så första dagen (tisdag) så gick vi och badade i Beckishallen och sen andra dagen (onsdag) så Åkte vi till Kanan för att Jollen hade hyrt en stuga där vi skulle bada med bastu :P Det var ap-kallt (inte för att jag vet ifall apor e kalla :S ) Men i af. Jag doppade mig 3 ggr sen sa kroppen Hej då 2 ½ gradvattnet ;) Innan jag badade så sprang vi en sväng ute i Grimsta skogen, FAN VAD TUNGt ! Asså det var mera andningen som var fett irriterande :P Efter det så gick vi upp till det Allmänna rummet för att äta matsäck , efter det drog vi tillbaka till Jollen. På torsdagen efter det så åkte vi in till Kista för att titta på Michael Jacksons ''This is It'' Och jag älskar inte direkt Michael Jackson mindre bara för att man åg den filmen ^^ *snyyft* <3 Innan filmen så shoppade jag lite kläder! ;D

1. En tunika från Lindex
2. Ett par skor från din Sko (mocka) !
3. En skitball rutig kofta från Carlings som jag kommer ha tills den blir en magtröja XD

Det var det, sen åt vi food Court och jag tog en Taco tallrik! :P Det var gott och på Fredagen efter det så hjälpte jag mamma med flytten ! Just nu ser det helt ok ut där, fast då så var det Hell HOLE! Det gick bra ändå och på lördagen så blev det en maträtt som heter ''Berits Tacogryta'' Den var god, det var bara det att vi fick äta den till middag och lunch 2 dagar efter ;D Sööndagen.. Då kom Pallavi (min bff) hem till mig och så hängde vi typ upp 3 galgar sen så satt vi vid datan resten utav tiden XD Måndag så var det skola igen och såklart så blir det direkt hängande axlar, drf att den här veckan var det utvecklingssamtal -.-' Det gick ju feeeeett bra sen närdet väl var 8idag , fredagen den 6/11 ) Jag ska inte säga så mycket detaljer men man kan väl säga att jag inte behöver oroa mig för framtiden ;) Nu har man ju börjat spela Fotboll på rasterna också xD Bara kände att jag skulle ändra sista året i skolan, och blien utav dom populära :P Och för tt bli typ populär så MÅSTe man göra mål.. Så mitt nya MÅL (planering) är att jag ska göra mål (fotbollsmål) XD Gud vad mycket mål det blev nu.. :S Idag så sitter jag faktiskt hos pappa och skriver , därför att mamma är på en kryssning med hennes syster och deras kompis, som hennes syster fick i födesledagspresent! :D Har fått en uuuuursöwt Stitch gossedjur , typ lika stor som en mini nalle, men uuuur gööwlig! :D <3 Har typ hållt på med han hela kvällen, och jag fick honom utav min pappas nya sambo Karin, som hade varit i New York och sprungit New York Marathon! :P TACK!
Det var nog allt... Förutom att jag faktiskt saknar min fd lite... :S Han höll mig på fötterna , men ajja .. <3 Hoppas han kommer tbx snart! :O </3 Ni vet att jag älskar er allihopa och Remember this ;
Pobodys Nerfect <3

Puss på er och sov så gott, och ha en toppen helg hörni!

Ps! tog det här typ , nyss XD
visst e jag sööwt ? <3 //RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?