Gaahaaaahahaha!!! :D :D

    Datum: 2009-09-12 Klockan: 22:28:48
Hejsan! Sitter nu å fixar min pea från allt sorgset, kvällen efter det mest perfekta discot EVER!!
Jo, igår så var det ju disco. Och hela kvällen så gav vi varandra blickar, och typ en kvart innan tryckartävlingen skulle börja, så kom några utav Måns kompisar och frågade mig ifall jag ville dansa med honom, typ som bara kompisar. Jag blev ju jätteglad inuti, fast ändå ledsen liksom, han var ju ändå inte min.. Ajja, så jag sa till dom, att ifall han ville dansa med mig, så fick han komma och fråga mig själv. Men han kom aldrig, så efter ett tag fick jag spunk (damp)! Så helt plötslit så började mina ben röra sig emot Måns, fast han kompisar stog runt honom. Dom bara tog mig dit, och helt plötsligt så öppnade jag min mun och sa: Ska vi dansa? Han svarade först inte, han bara kollade bort. Men sen så ville han prata med mig själv. Då trodde jag verkligen att han skulle säga att han aldrig vill ha mig tillbaka, eller att han var kär i nån annan.. :( Men det gjorde han inte!! Han frågade mig igen!! Jag höll på att börja hoppa upp och ner! Det var liksom en drömm komma i uppfyllelse. :O :D Och sedan dess, så har jag lovat mig själv att aldrig släppa taget om honom. Och jag hade ju ren tur, att det var disco dagen efter... Så kommer det ju inte vara hela livet ut, eller hur??

Kramar å Pussar, sov så gott nöff-fisar!

//RCD! :D<33♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?