TODAY! §§

    Datum: 2010-04-26 Klockan: 16:21:10
Hello everyone!

Som ni märker så har jag fått damp på just det här tecknet: § Och som '' forskare '' ( mina kompisar ) säger, så måste man trycka på tangenten tills den blir tråkig. Och det är just det som jag ska göra nu! :)

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Ser ni vad fiiiint? :P Fast jag tänker fortfarande använda den xD Hahah ^^. Idag så har det inte hänt så mycket. Vi hade både Delprov D och Delprov A idag på engelskan.. Delprov A var skitkul! Man skulle berätta om sig själv för den andra personen, som om man inte kände varandra. Skojigt värre! Nu kanske några utav er undrar:

Vart tog det vackra inlägget om John vägen?

Till er så har jag bara att säga en sak: Borta. Jag tog bort det, men inte helt. Jag kopierade texten och la in den på anteckningar istället, så den finns där - Men jag vill inte publicera den igen. Vet ni varför? Jo, drf att jag blev RETAD av en TJEJ i min klass. Det gjorde faktiskt jätteont. Hon höll på med ett hjärta som hon gjorde med händerna och sa:

Beckaaa, du och John..!

Orkar verkligen itne med såna just nu, så jag bestämde mig för att ta bort det. Väldigt ledsen John. Väldigt.
Nu måste jag skynda mig att käka upp sista biten pizza så jag inte får håll på träningen! Puss ♥

 

 


Kommentarer
Johniis

Tack för att du spara det! Ska snacka med ***** i morrn!

2010-04-26 @ 19:59:14

Beckaa

Nej nej! Don't do that! :O

2010-04-26 @ 21:03:44
URL: http://belovedmee.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?