GRATTIS ÄLSKADE MAMMA! ♥

    Datum: 2010-12-03 Klockan: 22:30:37

GRATTIS MAMMA, LOVE U!!!!! ♥

Som ni kanske har fattat så fyller min mamma år idag, hihi ^^ Idag efter skolan så gick jag ner till Brommaplan och sen så kom mamma dit så åkte vi in till stan. På t-centralen mötte vi upp Joel och sen så åkte vi in till Gamla Stan. Vi gick runt lite på julmarknaden och så kollade vi på julskyltningen i NK:s fönster!! Ni vet, traditionen ;) Det var iskallt ute, men det var ändå en mysig runda ;P<3 Efter vi hade gått ett tag så gick vi till Texas Longhorn och åt. Shit vad mätt jag blev! Vi beställde in revbensspjäll, nacho chips, fajitas! Jag orkade typ bara ett bröd :S Mamma fick ett par svart/silvriga zebrarandiga converse utav mig och joel, skitsnygga!! Hon vart jättenöjd♥ Nu sitter jag bara och kollar lite på tv och surfar runt på datan! :P Imorrn äre tävling, pissnervös asså! Alla önskar mig lycka till ;)<33 Jag ska springa 800 mtr! Det är 2:a gången jag springer 800mtr! Sen efter tävlingen ska vi åka hem till mina kusiner i Hölö och fira min kusins födelsedag! Nu ska jag kolla vem som åker ut ur idol, ni får kolla in lite skojsiga bilder som jag tog idag ;) <3♥♥ PUSS Å KRAM, SKUMBANAN!





Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?