3 dagar, 18 timmar sen

    Datum: 2010-07-14 Klockan: 13:32:08

Tjollaflöjt!

FÖRLÅT förlåt så mycket för dålig uppdatering! Jag har haft så mycket att göra, och har aldrig haft ork (sorry!) eller tid riktigt till bloggen.. Jag lovar att jag ska skärpa mig! :P Men jaja! Det jag har gjort under dom här 3 dagarna och 18 timmarna ääär..
I söndags så gick jag och Joel upp, käkade frukost och sedan kom mamma och hämtade oss för vi skulle dra till kanan och bada lite. När vi kom dit så mötte jag John, som var där med hans kompis Oliver (kände inte igen honom),  sen mötte jag också Robin! Annars var det mest en chilldag!  måndags så var jag hemma på förmiddagen, sen på eftermiddagen så cyklade jag ner till Pallavi och var hos henne, tills jag skulle gå hem till mamma och hjälpa henne att förbereda min födelsedagsmiddag för min släkt på mammas sida. Dom som kom var mormor, Maria (min moster) och hennes två barn; Wilma & Oscar. Sen kom också några utav mormors kompisar: Gittan & Lasse hette dom. Det var jättemysigt. I presenter fick jag 800 kr och ett jättefint halsband,armband och ring från Grekland. Igår så var det nästintill en perfekt dag! Jag gick upp, käkade frukost, ringde John och frågade om han ville gå på bio med mig. Så vi bestämde att vi skulle se Shrek '' Nu och föralltid '' klockan 18.45. Innan dess så tränade jag lite med pappa och åkte till Vällingby med honom för att jag skulle köpa en bok. Det fick bli boken; "Det är så logiskt alla fattar utom du".
När jag var duschad och klar så cyklade jag ner till Vällingby där jag skulle möta John. Sen käkade vi lite på McDonalds. Efter det så gick vi och köpte våra biljetter.

Då var det typ 1 timme och 45 minuter tills bion började. Basketplanen var ju öppen, men vi hade ingen boll med oss, typiskt! *.* När filmen äntligen började hade vi hunnit gå på toa, köpt en Hollywood meny OCH blivit uttråkade långt ner i tårna ;) Filmen var helt okej! Jag ger den 3 och ½ stjärnor. Mina favvosar är alltid Åsnan och Mästerkatten - ofc?! :D Idag ska jag och Palli åka till Eriksdalsbadet! Det ska bli så hiiiiimla roligt asså! Hon ringde mig nyss och sa att hon skulle gå då, så hon är väl här när som helst.. Nu hinner jag inte skriva mer, måste lägga upp pictures! Puss å krame! <3

 


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?