Pigg som en MÖRT!

    Datum: 2010-07-28 Klockan: 13:51:43
Idag är jag riktigt pigg! Jag har sovit ut, och är nu redo att skriva text & lägga upp bilder! :D
I söndags så hade vi ju bestämt att vi skulle gå på Gröna Lund, så det gjorde vi! Jag, Karin & Pappa åkte till Gröna Lund vid typ, 4 halv 5. Vi var där tills typ, kvart i 9 (på kvällen ;P). Det var jätteskojigt! Jag åkte Jetline, pop-expressen, kvasten och Vilda musen. Jag vet, jag vet, det är bara en massa barnsliga saker, men ärligt talat så vågade jag inte åka Insane, Extreme eller frittfall :/ Däremot åkte Karin frittfall tilt och uppskjutet. Hon tyckte det var jätteroligt.. Knasboll. Vi tog lite lotterier och sånt som man brukar göra när man är på tivoli. Jag hoppades att jag skulle lyckas vinna en stor basketboll, men turen var VERKLIGEN inte med mig :( Vi käkade lite Ben & Jerry's som fika. Mums! När vi kom hem så var jag så trött så jag somnade innan jag ens lagt huvudet på kudden ;) Nästa dag så skulle vi flytta hem till mamma efter 3 veckor hos pappa dåra.. På eftermiddagen så åkte jag, Joel och mamma iväg till Hölö för att vi skulle fira min morbror, som sagt.. Det var jättetrevligt, som vanligt :) Vi fick pastasallad, och till efterrätt kakor och bullar :P Nepp, ingen tårta där inte! Sen igår, så var jag, mamma och Joel i Kista, för vi skulle se på Twilight: Eclipse :) Innan det så gick vi runt i olika affärer, och jag shoppade ^^ Jag köpte en vit långblus, ett brunt midjeskärp och en svartvit randig tröja :) Själva filmen tycker jag var bra faktiskt! Jag håller däremot mamma och Joel som inte riktigt fattade vad hela filmen handlade om, men jag tyckte den var spännande i af! :P Vet inte riktigt vad jag ska hitte på idag, men vad som en händer, så får jag ta dagen som den kommer! :D KRAAM! ♥






Mina kusiners två kaniner, Zelda & Zingo :)



Kommentarer
Jenny

Vad roligt med Gröna Lund! :D Jag var också där för någon vecka sedan. Jag hade inte tänkt att åka speciellt mycket, men det slutade med att jag åkte i princip allt utom fritt fall. ^^ Till och med Insane vågade jag testa! :O



Kram

/Jenny

2010-07-30 @ 15:17:57
URL: http://jennytecknar.blogg.se/

Cicci

Gulligullkaniner 8D

2010-08-01 @ 22:59:57
URL: http://frackenfracken.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?