SOMMARLOVS VÄDER - THANK GOD!

    Datum: 2010-07-07 Klockan: 12:23:41

Tjenare!

Igår var det ju inge vidare väder. det började smådugga när jag och Pallavi var påväg hem och när jag cyklade hem från henne så regnade det helt. Det öste inte ner, men det regnade. Men idag äre toppenväder! Pappa väckte mig typ kvart i 10 och frågade om jag skulle med till Nälstabadet, för han skulle dit och gymma. Jag ville inte direkt bada själv så typ nyss ringde jag Pallavi och frågade om hon ville hänga med. Jag väckte henne, så jag sa att hon skulle ringa mig när hon käkat klart sin frukost. Såå det är mina planer för dagen! ... Jag tror att jag spurtar med cykeln ner till mamma för att skriva ett brev till min lillkusin Wilma, för hon frågade mig om jag ville bli hennes brevkompis, och det erbjudandet kunde jag ju bara inte säga nej till. Så det ska jag göra, ska ringa mamma och fråga om adressen hem till dom.. Ni får ha en riktigt skön sommardag, njuuut verkligen utav vädret, imorgon kanske det kommer regn igen! Puss puss ♥



Dagens Outfit:

Tröja: ESPRIT
Shorts: KappAhl
Halsband: Birjou Brigitte
Armband: Ur&Penn


Kommentarer
nicole

Nu är tävlingen om väskan&beautystick tävlingen avslutad!



kika in och se om du vann eller prova dina chanser än en gång i veckans blogg där det finns en hemlig present som avslöjas när jag plockat ut finalisterna!

/Shoppaholly

2010-07-08 @ 20:00:05
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

M.B

du ser fett trött ut

hhahahahahahahahahahaha

2010-07-15 @ 13:51:57

Rebecka <3

Mm, kul ? :s

2010-07-15 @ 14:09:49
URL: http://belovedmee.blogg.se/

M.B

aa

XD



u know who I am!!!

2010-07-15 @ 14:30:22

Rebecka <3

Men asså matte, vrf heter du B i efternamn om det nu e du? (vilket jag tror att det är) ??? :P

2010-07-15 @ 18:17:18
URL: http://belovedmee.blogg.se/

M.B

Matte (Blatte)

2010-07-17 @ 20:25:59


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?