Ungern - Here we COME!

    Datum: 2010-07-19 Klockan: 17:50:56
Imorgon drar vi!

Tjiho! Imorgon kl. 09.50 går flygplanet mot Ungern! Jag har redan packat klart, jag är typ den enda som är klar ^^. Jag måste gå upp vid halv sju imorrn! Fatta vad tidigt :O. Kommer dö imorgon bitti.. Men men! Imorgon åker också Palli till Indien.. Fast hon kommer inte hem en enda gång till på sommarlovet :/ Sen kommer vi typ nästan aldrig träffas, för hon går ju i sin skola, och jag i min :( Det tar typ 2 timmar att flyga till Ungern. Det kommer bli jättehärligt där! Hotellet vi ska bo på ser jättefint ut, och på torsdag så kanske vi ska gå på ett bad som liknar insidan på typ ett romarrike. Skithäftigt! :D Vi ska vara där tills på fredag morgon. Vet inte riktigt vad jag ska hitte på nu.. Palli svarar inte på hemtelefonen ELLER mobilen :S. Plingade på henne förut också när jag skulle hämta laddaren till min iPod, men ingen var hemma. Tråkigt, tråkigt.. Ska väl kolla runt lite på datan nu. Puss å kram! :D
Ps! Tror att jag kan klämma in några mobilinlägg, vi får se ;) Ds!


Gammal goding ;)


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?