Valbogames

    Datum: 2010-07-18 Klockan: 14:58:43

Hej hej!

Igår så var jag i Gävle och tävlade på Valbogames :D Det tog ungefääär 2 timmar att åka dit. Jag sprang först i 600m F12. Det gick inte så bra. Jag sprang 2 sekunder långsammare än mitt pers, och jag kom 5:a :/ För Joel gick det inte så bra heller. Han sprang med Män 800m, och det gick väldigt snabbt. Han sprang typ 3 sekunder över sitt pers, han fick 2.01. På vägen hem så stannade vi på McDonald's och käkade. När vi kom hem så tittade jag, Pappa, Joel och lite Karin på Air Force One. Den är faktiskt riktigt bra, även fast den är gammal. Idag har jag väl inte gjort så mycket.. Gick upp, han knappt äta upp min frukost förns jag behövde cykla ner till mamma för att leta efter mitt och Joels pass, För på tisdag åker vi till Ungern :) Jag hittadde dom som tur var. Vi ska ner till Ungern för att pappa ska springa VM där tror jag. VM eller EM. Nu ska jag fortsätta att tråka framför datan. Puss puss!


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?