Sista inlägget.. I think

    Datum: 2010-06-21 Klockan: 17:09:54
OH NOO!

Det är V-E-R-K-L-I-G-E-N inte så att jag tänker lägga ner bloggen, åh nej, utan imorrn så åker jag till landet. Vi har ingen el, inget vatten och den enda datan som finns med är Joels laptop, men det finns ju inget trådlöst nätverk därute, så jag kommer inte kunna skriva.. Men innan jag drar till landet så ska jag och Joel tävla! :D I Sommarspelen, som går på Stadion. Jag springer 800 mtr för första gången EVER! Och Joel ska springa 1000 mtr, med förhoppningar på att knäcka ett vääääldigt gammalt klubbrekord. Sen på onsdagen så ska jag och mamma till tandläkaren. Först var jag väääldigt rädd och ledsen, för jag visste att tandläkarn skulle säga att jag behövde dra ut en tand, så att jag skulle kunna få tandställning. Men nu, nu är det ingen fara! Jag har tittat på Made, och jag längtar efter att få en sån känsla, att man faktiskt klarade av det. Fan vad bra jag är! Den känslan! Någonsin känt så? Ikväll efter att jag tränat så blir det sushi, för att fira att sommarlovet och arbetsledigheten tagit sin början.. ;) PUSS Å KRAAAAM! <3


Taget från Tjuvlyssnat.se



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?