SKHLM

    Datum: 2010-06-29 Klockan: 18:00:30
Tjena storshoppare!

Dagen efter att vi kommit hem från landet så skulle mamma lämna in bilen på KW Bilservice, och medans den blev tillsnyggad så tog vi bussen till Skärholmen! SKHLM = Skärholmen för er som inte visste det ;). Det var en sån där shoppingdag där det känns som att man inte hittar NÅGONTING. Den grej jag köpte var en vit kofta på Cubus. Jag hittade min drömtröja på Ginatricot, men nähe, det fanns bara i medium, och då blev den för stor .. :( Jag och mamma lessnade, så vi åkte tillbaka till KW Bilservice, hämtade bilen och sedan drog vi vidare till Vällingby. När vi först kom dit käkade vi på Wayne's coffe, sen så tänkte vi gå till Ginatricot i K-fem, men vi träffade några gamla vänner, så vi pratade med dom istället xD. Vi skulle hämta Joel från Hässelby IP, för han är ledare på ett träningsläger, och sen skjussa honom till en masserare i Sunbyberg. När jag och mamma väntade på honom så passade vi på att gå runt lite i Sundbybergs centrum. Vi gick in på Åhléns, och där hittade jag en ursnygg liten mini väska, 100 kr. Fick den utav mamma ;) Sen gick vi in på en second hand affär, och där hittade jag en tubtopp som jag har letat efter överallt, fast den kostade bara 20 kr! Helt otroligt! :D Så tillslut blev det en rätt lyckad shoppingdag i af :P Bilder på grejerna jag köpte kommer häär!









Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?