Forum Nacka! ♥

    Datum: 2010-03-05 Klockan: 21:34:35
Hola! ( spanska )

jag vet, jag vet.. det här blir mitt tredje inlägg för dagen, men skyll inte på mig, det var mamma som tvingade mig att skriva ett till inlägg med en bild på henne i! hehe, jaja så svag e jag :D Jo, idag typ kl.15.00 så var jag och mamma påväg till Forum Nacka, eftersom att jag ville gå in i affären som heter New Yorker, och ja, jag vet att den finns i Kista, men det var själva grejen att åka till Nacka xD Och det första som hände oss när vi kom in i köpcentrumet var att en kille som hette Walle och var född -91 fast såg ut som -89 som jobbade på Tele2 Comviq bara ropade; Tjena tjejen! till mamma när hon gick förbi honom. Sen typ 45 minuter senare hade både jag, min brorsa OCH mamma Comviq + att mamma fick en ascool mobil på köpet, som inte ens kommit ut i butiken än! Man fotar & filmar i HD och den har en 8.1 kamera. Den har också 16 GB minneskort! Sen såg jag en tjej som heter Frida Persson som jag brukar tävla emot i rulltrappan, haha. Sen gick jag och mamma lite förbluffade in på New Yorker! Det var så mycket under mina förväntningar, jag trodde att jag hade åkt dit förgäves, men icke. Jag hittade tillslut en riktigt ball, svart vårjacka för 400:- om man har den med en snygg hood-tröja under, kommer jag se ursnygg ut! :D Den passade perfekt till mina dojjer som jag köpte igår! Sen köpte jag också 3 stycken pins, som det står på ett: Never Say Never, och på ett annat; Make Some Noice. På det tredje är det bara ett vitt ansikte med svarta ögon som har blå ögonskugga :D Sen gick vi vidare till en affär som hette Zarah. En helt fantastisk affär, såå min stil! Där hittade både jag och mamma en t-shirt med den orangea Fragglern på! Både blev helt kära, så vi köpte varsin, haha xD tjaa, sen hämtade vi Joel från hans kompis Tim, och sen köpte vi McDonalds :P Det var min dag det! Blev så himla nöjd med min design! Den blev... vuxen.. xD sen när Linn vill ska jag hjälpa henne med hennes header, men hon e hos sin mormor ( precis som Klara ) så jag kan inte fixa den förns hon kommer hem. Det har varit en väääldigt stor diskussion genom MINA foton på facebook, haha xD Nää, nu orkar jag inte skriva nå mer, plus att jag har skrivit allt som jag skulle, nu får ni ha en toppenkväll, så kanske jag hinner skriva lite imorrn innan jag ska till Söderberga Ica för att bli upphämtad utav John och hans plastpappa typ, Harry! puss ♥


( Tröja från Zarah; 129 kr
( Jacka från New Yorker; 399 kr
( Pins från New Yorker; 35 kr



MIN MAMMA! ♥

( gjorde i Picasa 3.6 )

// RCD ♥♥♥

Kommentarer
Anonym

Tävlar du mot personer i rull traååan Becca? Hur gör du då....

2010-03-05 @ 22:07:10

Anonym

skulle stå rulltrappan

2010-03-05 @ 22:08:33

Beckaaa

Haha näe ^^ jag tävlar mot henne i friidrott xD

2010-03-05 @ 23:02:38
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Anonym

ok, då förstår jag ;-)

2010-03-08 @ 14:06:16

Beckaaa

men vem e du ? ;o

2010-03-20 @ 23:34:07
URL: http://belovedmee.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?