Patetisk DU e.

    Datum: 2010-03-12 Klockan: 19:55:23
Heejjeee på er gööööyjs :P

Nej såklart menar jag inte er som läser, utan en annan person, men det förblir min hemlis. Vet, ett tag sen sist ( 2 dar sen typ xD ) men det känns längre för mig.. eftersom att det händer stuff helaaa tiiden :P
Istället för att skriva in allt i en stor text, som man sen inte orkar läsa, ( inte ens själv ) så skriver jag det i kapitel! :D

Onsdag:

Jo, eftersom att jag inte skrev så mycket om onsdagen, så skriver jag om den NU! I onsdags så hade vi Nationella proven i Svenska .. Det var riktigt enkelt, hade förväntat mig någe svårare. men ajja. Då skulle vi först lyssna på när Sara läste en sida, och sen så skulle vi själva läsa vidare, ytterligare 2 sidor. Sen skulle vi svara på frågor som hörde till texten. Enkeltt jaaao. Sen hängde jag mest med Pallii ♥ och Esteel ♥ (:

Torsdag:

I torsdags hade vi också Nationella proven i Svenska, fast den här gången så skulle vi läsa heeeela texten själva. jag hade inga problem med det, men några suckar kom det allt från andra.. Fast den här texten var en fakta text. Ingen skillnad direkt om jag får säga det.. Sen skulle vi som vanligt svara på frågor som hörde till den texten.. Sen efter det hade vi Nationella proven i matte OCKSÅ! på SAMMA dag! knäppt.. men det var också urlöjligt enkelt, för det stod att man nästan MÅSTE använda miniräknare till uppgifterna! :S  Hängde med Palli ♥ & Esteel ♥ då också :D

Fredag:

Idag hade vi inget '' prov '' men vi hade typ förberedelser för prov. För idag på SO/NO:n med Sara så skulle vi börja skriva en berättelse. Man fick bestämma allt själv.. eller .. nästan. Sara hade bestämt vad dom 5 kapitlerna skulle heta.

Kapitel ett: MEDDELANDET
Kapitel två: RESAN
Kapitel tre: MÖTET
Kapitel fyra: KAMPEN
Kapitel fem: HEMFÄRDEN

Jag har kommit på EXAKT vad jag ska skriva, och nu vill jag bara skriva xD Har typ skriv '' kramp '' i handen :P Sen på typ, lunch rasten så gjorde jag och Pallavi fart på typ 12 stycken småungar -.- HAr nu träningsvärk i lår och blåmärken på knän och smalben.. stackars lilla mig * klapp på huvet * Sen stuka jag tån när jag skulle ta Siri -.- olycksfågeln Becka -.- HAr fått låten: ManBoy av Eric Saade på hjärnan, snacka IRRITATING!!
Och nu sitter jag här och skriver på min lilla blogg med 3 läsare per dag! ♥ xd

Förresten! En nyhet til min blogg som jag tänkte börja med, jag ska inviga min nya avslutningsfras till:
love, Becka ♥ istället för: // RCD ♥♥♥

Najjs va? :D

Det var inget mer för tillfället, ha en underbar helg, pööss ♥
Bild på mee! :D




love, Becka ♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?