Runners

    Datum: 2010-05-24 Klockan: 19:33:37
Asså vad är det med den här torkan på bra rubriker?

Det är ju helt sanslöst asså! Man måste typ hoppa fallskärm för att få en bra rubrik.. Jaja, texten behöver man inte fundera på i alla fall! Idag så var det en ok dag. I skolan var det inte så hemskt. Jag råkade dra undan en stol som Pallavi skulle sätta sig på, för jag trodde att det var min, och jag trodde faktiskt att hon märkte att jag drog bort den. Sen satte hon sig ner på golvet. Jag fick jättedåligt samvete! Hon såg ledsen ut, men sen förklarade hon för mig att det inte var för det, och sen så blev vi vänner igen :P. Sen på eftermiddagen så var vi med varann. Det var skitroligt! När hon gick så sprang jag ut en runda själv. Jag körde lite fartlek, och när jag kom hem körde jag styrka! Najs Bajs! På fredag smäller det! Då bär det ÄNTLIGEN av till Barnens Ö! Jag längtar nästan dö på mig själv ;O Nu ska jag äta en slags bön & korv gryta, Cya! :D

Ps! Orkar inte göra ett stort ord i början på ett inlägg! ;) Ds!



jag såg dom på vägen, jättefinaaa!! <3



haha, vilka leker? xD



Dagens Outfit:

Tröja: New Yorker
Jeggings: KappAhl
Strumpor: Privat
Halsband: Ur & Penn



Kommentarer
Julia

Hejhej!

Vill du vara med i min fototävling?

Kolla då mitt sensate inlägg!

Lycka till kram

2010-05-24 @ 20:20:11
URL: http://fotobomb.blogg.se/

Moster

Ha ha, jag är med på bild...... :-)

2010-05-26 @ 17:53:12


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?