Snabb uppdatering

    Datum: 2010-05-27 Klockan: 17:53:31
Hellååå!

Nej, jag stavade inte fel ^^. Tänkte göra en snabb uppdatering här på bloggen innan jag drar på klassresa ... imorrn! Ska egentligen packa nu, men pallar inte ;)). Sitter och lyssnar på '' Satellite med Lena ''. Den är så braae! Har kommit från mitt '' Nationella prov samtal ''. Det gick väldigt bra. Tänker inte skriva ut mina resultat, men jag är ... nöjd. Igår så har jag för mig att det var roligt xP. Igår så kom Joel 2:a på ett nytt pers! 1.58.81! Dessutom så slog han det 27 ÅRIGA klubbrekordet med 7 HUNDRADELAR! OMG! Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg ett piss från tisdag och xP. Jag berättar om idag istället :D. Idag så vare Orientering vid Judarn. Jättekul! Jag gick med Estel, och vi tog ALLA stationer före ALLA andra! Och det var våran, 5a's och 4:an's klass som var där :P. Sen efteråt som sagt, så hade jag sånt där samtal. Och imorrn äre klassresa. Det enda felet med den, är att på lördagen så missar jag '' Funday '' på Engelska skolan, och då så missar jag att få träffa min nya mentor och min klass. Aja, det är sånt man får offra! Känner av att jag är lite hungrig, hoppas mamma blir klar snart. Nu ska jag skicka upp bilder från dagarna! TJAO!




Köpte i tisdags! :D



Siri hittade lite gammalt vatten ^^



Gårdagens outfit:

Tröja: Lindex
Jeggings: H&M
Skor: DinSko
Halsband: Ur & Penn



Glittrig å fiin! :D




Kommentarer
klara

den första tröjan har jag oxå fast jag har tagit bort midjeskärpet :P

2010-05-30 @ 12:17:35
URL: http://klaracookie.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?