Valborg.. En tuff högtid.

    Datum: 2010-05-01 Klockan: 10:22:27
God moo.. * gäääsp * orgon.

Igår var det Valborg som sagt. Jag firade valborg hemma hos våra kompisar; Anni & Stefan. Dom har en jättegullig katt som heter Pinglan, men tyvärr så är hon sjuk, och hon är helt blind och halv döv. Stackars kissemisse. När vi kom dit så kollade jag och Joel först på deras iPad. Ja, dom hade en. Och nej, dom säljs inte i Sverige än. Men iaf, sen så käkade vi riktigt goda hamburgare. Det fanns bacon uppställt, mangosalsa, ruccola, tomat, lök, chillisås, och sen så drack jag och Joel; Schweppes Caribez, nam! Sen vare en paus, men sen sa Stefan att han behövde hjälp med efterrätten, så jag hjälpte honom med den. Asså det går inte att förklara hur god den var! Kan inte förklara hur den ser ut, så jag tog några bilder istället.






Om jag var en utav er läsare skulle jag bli suktad i af!
Efter efterrätten så hade vi bråttom att komma iväg till en brasa, för då var klockan redan kvart i 10. Så först så drog vi till en liten brasa, men det fanns inga lotterier där ;) Men vi stannade ett tag till, för dom skjöt upp fyrverkerier! Skitfint, tog massvis med bilder!



Najs va? :)
Sen åkte vi tillslut vidare till en annan eld. Men tyvärr hade dom inga lotterier där heller, och sången var också över, så vi tittade på deras fyrverkerier, sen drog vi hem. Jag tog 100 bilder typ, men jag ska välja ut dom bästa och lägga in dom här ;)







Borde bli fotograf jöö!! ;)

När vi kom tillbaks hem till Anni & Stefan
så pratade vi bara i några minuter, men sen så åkte vi hem, för alla var trötta. Så fort jag kom hem så lade jag mig i sängen, och ajg bara slocknade direkt. Med kläderna på somnade jag xD

Det var min valborgsmässoafton! Nu ska jag käka croissanter och sen ska jag och mamma dra in till Barkarby och Kista. PÖSS!

Ps, deras iPad!





Byebye!



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?