Spinning around!

    Datum: 2010-10-26 Klockan: 18:43:49

Pallavi sitter just nu och kollar igenom mina bilder och mina videos :P Guud vad många minnen som kommer tillbaka! Vi har varit ute lite tills nu :) Eller - lite och lite, 1 timme faktiskt x) Vi tog jättemånga bilder och så dampade vi för när en hoppade på gungan så kunde inte den andra komma på, haha! XD Idag i skolan var det väl som vanligt! Vart lite extra glad i slutet på dagen för söta Hanna berättade en sak! <33 LÄÄNGTAR feeett mycket tills New York! Jag ska tömma min mobil för jag kommer ta sjuukt många bilder! X) Ni vet ju hur jag är ;) Mamma ringde precis och hon är väl hemma om typ 15-20 min så jag kan stanna hos Palli några minuter till! For your information ;P Btw, mammas data är hos doktorn (data fixarn :P), så jag kan inte blogga hemma hos mig ännu, men min data kommer hem ikväll så bilderna från idag kommer troligtvis upp på torsdag eftersom att jag är fullbokad imorrn! Ha det bäst, PÖSS!


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?