Helt slutkörd!

    Datum: 2011-04-07 Klockan: 21:24:46
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg och innan jag går och sover som en stock i soffan ;) Kom hem från träningen för ungefär 1 timme sen, fixade det sista på en kompis blogg och sen käkade jag mat :) Har duschat och är redo för att sova! Kände bara för att uppdatera er, förlåt för sämst uppdatering på sistone! Har inte lagt ut bilderna, jag vet! Tänker på det hela tiden! Det har bara varit lite extra i skolan, men jag lovar att ifall bilderna inte kommer imorgon så kommer jag slå mig själv (haha, inte bokstavligt talat ;P)! Kommer att köra en tävling närsomhelst, där DU kan vinna en bloggsvar-inbjudan! Förresten - blåsten idag var Klass 2 varning ;O Så blås inte bort om ni (troligtvis inte) går ut! Ha det bäst, massvis med kramar ♥♥

 


Bloggen jag designade ;) En kompis till mig :P

http://klaralivet.blogg.se


Kommentarer
carolinhe med H

Kikar in och hoppas att allt är bra! :)

Kram! ♥

2011-04-07 @ 21:48:25
URL: http://carolinhes.nu

frida

(sent)sv: har nationerllt prov snart, sen ska jag packa och ta det lugnt. vad ska du göra själv då?:)

2011-04-08 @ 09:51:32
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Klara

Heej, är jätte nöjd med designen du gjorde och nu vet jag vad tiotretton är och de är ju bra hoppas att du har det bra!



Kramar

Klara<3

2011-04-08 @ 13:54:17
URL: http://klaralivet.blogg.se/

Hanna-Li

Ska vi byta bloglovin? :)

Det är så coolt att ha bilder i bokstäver så som du har i headern på Rebecca, får man fråga vilket program du gjorde det i? :)

2011-04-08 @ 16:33:11
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?