Om du aldrig provat hur kan du då var säker

    Datum: 2011-04-29 Klockan: 15:57:33
Sitter och lyssnar på On the floor med Jennifer Lopez ft. Pitbull! :) Har varit hemma i snart 3 timmar, hehe ^^ Skoladagen flöt på idag, vi har börjat köra "burken, dunken bunken" eller vad man nu kallar det ;P Det är ganska kul faktiskt! :D Är lite avis på Hanna som ska till grönan idag, buhu! ;) Hon har guldkort, och det är förhandsvisning för alla med guldkort... Aja! Får väl ta och skaffa mig ett, hehe ^^ Gjorde egna symboler för någon timme sen till de tre rosa knapparna i menyn. SÅ NÖJD! :P Kan förklara lite...

Korset: Klickar ni på den rosa pricken med ett kors på kommer ni till min bloglovin' sida. Där kan ni - om ni gillar min blogg och vill hålla er uppdaterade - klicka på en knapp som heter "Följ denna blogg". Ni måste först logga in/bli medlem, men sen är det fritt fram att gilla vilka bloggar ni vill! Om ni sen skickar en kommentar om att ni följer mig kan jag börja följa er blogg ;) ♥

Frågebubblan med prickar i: Om ni klickar på den rosa pricken med en frågebubbla på så kommer ni till min bloggsvarbox! I den kan ni skriva vilken fråga ni vill, något ni undrar över, frågor om designen mm. När ni klickar på skicka kommer ni att skickas till bloggsvarsidan som man loggar in på osv. Där kan ni - om ni vill - skriva in erat namn, e-postadress och blogg. Ni förgyller min dag genom att klicka på skicka! ♥

Kamera: Klickar ni på den rosa pricken med en kamera på så kommer ni till sidan där jag har skrivit om mig och min kamera. Ni får se några bilder som jag tagit och sen berättar jag om vad jag gillar att fotografera! :P

Sådär! Hoppas att ni förstod, hehe ^^ Känner på mig att jag måste käka något ganska snart... Tar i af med det ut på balkongen ;) ♥

KRAM!




Kommentarer
Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!


frida

(sent)sv: jag har varit i stan och shoppat med några kompisar. vad har du gjort själv då?:)

2011-04-30 @ 01:06:36
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

matildaarvidsson

sv; jag har inte hunnit göra så mkt än :) sjdå ?

2011-04-30 @ 11:42:13
URL: http://mqwl.blogg.se/

已知 Mohammedi Al-debis™

allt bra?

2011-05-01 @ 13:09:51
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?