Fullt upp!

    Datum: 2011-07-31 Klockan: 20:14:56
Hej hej! Vet att jag inte skrivit på några dar, men jag har haft fullt upp. Jag har fått i uppdrag av klubben att rapportera från en tävling, så jag har behövt sitta spikad framför webb-tv-sändningen, och sen har jag också varit och sett tävlingen IRL. Jag tävlade inte, men min brorsa tävlade idag och igår! ;P Igår kom han 2:a, och idag blev han 6:a! Superduktig ♥ Jag har fotat en hel del, fotade också på DN Galan i förrgår ;) Nu sitter jag och kollar lite smått på matchen mellan AIK - ELFSBORG :) Imorgon har jag inga särskilda planer, ska renskriva alla resultat från tävlingen som jag skrivit ner ;P Nu ska jag fortsätta kolla! Kram ♥


© Photo: Rebecka (Jag) Equipment: Nikon D3100 + NIKKOR 18-55mm


Kommentarer
JULIA ERIKSSON

Vill du bli 'dagens-blogg'? Klicka på länken o anmäl dig!

http://jjuliaeriksson.blogg.se/2011/july/tavling-3.html#comment

2011-07-31 @ 20:32:06
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/

LIIV - vanlig men unik

Sv: Ingen fara :-) Jag mår toppen, du då? :-)

2011-08-01 @ 17:11:27
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Sofie

Haha då såg du nog oss på prisutdelningen mycket!! :)

2011-08-04 @ 19:18:19
URL: http://nidrons.wordpress.com


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?