2000:- på H&M eller Acne!

    Datum: 2011-06-23 Klockan: 20:54:28
Är med och tävlar om 2000:- i presentkort på antingen H&M eller Acne, i samarbete med Mohammedi Al-Debis! Supernajs enligt mig ;)

Jag är ett större fan av H&M, så det blir ett ganska självklart val för mig! Vad väljer du?

Det enda Du behöver göra för att delta är;

Gå in på Mohammedis blogg, och gå in på DETTA inlägg.

Sedan så gör du såhär:

1. Kommentera att du är med i hans inlägg / OBS!! Glöm inte att skriva din E-mail.
2. Gilla hans inlägg på blogl♥vin   ← Klicka!
3. Gilla hans fanpage på facebook  ← Klicka

Om du inte har facebook så tipsa dina vänner på MSN ISTÄLLET.

För att öka din chans:
 
4. Skriv ett inlägg om tävlingen och länka till tävlingen eller hans blogg.   ( Rekomenderat )Om du skriver ett inlägg så glöm inte att skriva att
du har gjort ett inlägg när du kommenterar :)

Sen är det bara att hålla tummarna!

Lycka till :P


Kommentarer
Agnes

sv' haha visst är den! <3 as cool!



idag har jag bara tagit det lugnt! <3

2011-06-23 @ 22:54:58
URL: http://barajagagnes.blogg.se/

Isabelle

awww :) http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3378&artikel=2873398

2011-06-23 @ 23:20:03
URL: http://isabellepersson.blogg.se/

已知 Mohammedi Al-debis™

Superkul att du är med och tävlar , [ Vinn presentkort på 2000,- / Acne eller H&M ]

Glöm inte att gilla inlägget på blogl♥vin om du inte har gjort det!

Glöm inte att gilla min sida på facebook om du inte har gjort det!



Om du vill öka din chans så är det bra att skriva ett inlägg om tävlingen ( om du vill )



Lycka till och ha en trevlig dag!



btw: GLAD MIDSOMMAR!! ♥

2011-06-24 @ 14:55:21
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?