I'm trying to let you hear me as I am

    Datum: 2011-06-03 Klockan: 10:30:52

© Foto: Rebecka (Jag) Kamera: Nikon Coolpix L110

God morgon! :D Sitter just nu med hörlurar i öronen och lyssnar på California King Bed med Rihanna :) Har inte haft tid eller ork att skriva förns nu ;) Precis efter att jag skrivit det där inlägget om stadsvandringen i onsdags, så satte jag igång med att städa och fixa inför tjejkvällen. Efter nån timme kom Alicia, och då visade jag henne runt lite och sen så drog vi iväg och handlade snacks & hyrde filmer dåra ;P Vi hyrde "How to lose a guy in 10 days" och sen "Charlies Änglar". En stund efter att vi kommit hem igen kom Malva, och hon hade med sig en film på ett USB-minne, men när vi skulle sätta in den i tv:n sa tv:n att det inte fanns någon ljuddata :/ Jätteskumt, men men! Vi satt lite vid datan, och sen gjorde vi pizza! :D Någonting blev jättekonstigt, för den blev inte hård i kanterna eller nånting, även fast vi gjorde PRECIS som det stod på paketet! x) Vi käkade i af upp hela och sen kollade vi på filmerna fram tills klockan var typ tio över elva, sen fixade vi med sängarna och blåste upp den självuppblåsande luftmadrassen XD Sen kollade vi på "Hawaii Five-O" på tv:n inne i mitt rum tills klockan var ett, fast jag somnade typ några minuter innan tjejerna stängde av tv:n ;) Asså jag kan verkligen inte vara uppe sent! ;P Sen vaknade jag först, och då var klockan runt 10.30, sen vaknade Alicia och sist Malva :) Vi låg kvar inne i mitt rum fram till klockan 14.00! Helt sjukt, men jättemysigt ♥ Verkligen ett till måste att göra om! Jag duschade och lämnade tillbaka filmerna, sen mötte jag upp Robin, John och Pallavi på min gamla skolgård! Jag har inte träffat Robin och John på EVIGHETER, så det var najs att få prata lite ;P Vi var typ alltid med varandra förut ^^ Ojoj, långt inlägg ^^ Aja, bilderna från stadsvandringen kommer, (min kamera dog PRECIS när tjejerna kom, så tog inga bilder ;P) Idag ska jag åka och köpa nya löpardojor! Ha en superbra dag! ♥ Kram


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?