Sleepover med bäästa! ♥

    Datum: 2011-06-01 Klockan: 14:18:57

© Foto: Rebecka (Jag) Kamera: Nikon Coolpix L110

PUH! Har precis kommit hem efter en RIKTIGT utmattande dag inne i stan! Vi började gå runt tio över nio, och vi kom hem kvart i ett. :) Såklart GICK vi inte hela vägen in till stan, utan vi åkte kommunalt ^^ Vi klev av vid Skanstull och sen så gick vi i ungefär 30 minuter innan vi stannade nere vid vattnet för att käka våran matsäck. Jag hade köttbullemacka och fanta exotic ;P Det var maaassvis med fåglar där vi satt och åt, och några puckade killar kastade mat till dom, så dom attackerade och hade ögonkontakt x) Jätteläskigt ;) Efter det gick vi i ytterligare 30 minuter (minst). Vi passerade hörnet där Olof Palme blev skjuten, och sen en staty av någon viktig man (xP), som blev skjuten i huvudet av en av hans egna mannar! När vi klev på tunnelbanan hem sov typ alla, haha ;P Kom hem för ungefär 45 minuter sen, och har städat mest ^^ Om 5 minuter ungefär så kommer Alicia hem hit till mig, och då ska hon bara lämna sina saker sen ska vi åka iväg och köpa godis & hyra film! ♥ Sen kom jag på att vi måste hämta min kamerasladd också :P Lite senare kommer också Malva! Sen blire' tjejkväll och filmtittande! Man måste ju fira att vi är lediga 5 dagar! ;D På tisdag är det Class Day/Cleaning Day och på onsdag; SKOLAVSLUTNING! ♥♥ Nu måste jag förbereda inför tjejornas ankomst! KRAM ♥


Kommentarer
Tove

sv - svårt att förklara via en kommentar..



allt bra med dig? :9

2011-06-01 @ 15:58:38
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Bincis<3

Hare så kul XD ;)

2011-06-01 @ 17:45:44


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?