Vart tog blogglusten vägen?!

    Datum: 2011-06-05 Klockan: 20:40:40

© Foto: Rebecka (Jag) Kamera: Nikon Coolpix L110

Hej hej!

Har inte haft någon som helst blogglust de senaste dagarna. Kanske är det för att jag inte har gjort nånting? ;) Jag har faktiskt inte det! Det enda jag fotat var min brorsa, för han behövde en ny profilbild. Annars har jag bara suttit framför datan och läst andra bloggar, eller så har jag kollat på tv. Lata jag! ;P Just nu kollar jag på "Savannens Drottning" på Animal Planet. Imorgon ska jag i alla fall hitta på något med sötisen Malva! Hennes blogg kommer ni till om ni klickar på hennes namn här i inlägget :) (Eller så kollar ni längst ner i menyn under kategorinamnet "Länkar". Vi kommer troligtvis åka och bada, var har jag ingen aning! ;D Hon flög luftballong idag, den turungen! ♥ Jag hoppas att jag uppdaterar er imorgon, men vet inte riktigt om jag är bloggsugen ;) Vi får se! Ha en skön kväll, Kram ♥


Kommentarer
Lici

SV: När jag läste din kommentar tänkte jag "Men jag gillar min design D:" Men nu när jag går in på min blogg och kollar så tycker jag faktiskt att du har rätt ;)

2011-06-06 @ 11:24:43
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?