When we were 10

    Datum: 2011-03-30 Klockan: 19:59:30
Är nu hemma från en hektiskt eftermiddag! :) Har käkat lite McDonalds till "middag", fast det blev lite tidigt, hehe ^^ Lyssnar på "When we were 10" med Viktorius :P Idag efter skolan var det ju EEP. Alicia gick hem, för hon kollade ändå inte på filmen. Vi kollade på "War of the Worlds" och hon tyckte den var lite obehalig. Efter att vi sett klart den så skulle vi skriva en review om den. Jag är ganska nöjd med det jag skrivit hittils! ;) Chattar lite med Malva och Alicia, fast Alicia är och packar :] Hon drar till London imorgon! :( :) ♥ :( = Då träffas vi inte!!! :) = Kul för henne ;D Haha ^^ Tänkte lägga upp bilderna från igår, och sen bilder som jag tog på den fina solnedgången! KRAM ♥♥


When we were 10 - Viktorius


Kommentarer
Linn

Bra tack !:) Hur mår du ?

2011-03-30 @ 20:08:07
URL: http://liinnenglunds.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?