You're as clear as the rings on the water

    Datum: 2011-05-27 Klockan: 20:37:56

© Foto: Rebecka (Jag) Kamera: Nikon Coolpix L110

God kväll! :) Sitter just nu och fixar lite med min bloggsvarssida och är inne på facebok :] På tv:n inne i vardagsrummet är "Talang 2011" på, och ska snart gå och sätta mig med min "Geisha" chokladpåse och kolla jag också! ;) Tänkte uppdatera er lite om dagen och sen lägga upp vatten + natur bilder! :P Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! Vi gör typ inget annat än att leka "lekar" och kolla på film på lektionerna, så det är najs ^^ Efter skolan följde jag med Malva och Alicia hem. Först gick vi och hämtade Alicias hund. När vi kom fram till hennes hus (med hunden) så kom Alicia på att hon tappat bort sina nycklar, så vi satte oss och väntade på hennes lillebrorsa. Sen visade det sig att hennes lillebrorsa inte heller hade med sig sina nycklar ;) Så vi väntade i typ en timme för att någon skulle komma hem, sen när Malva gick för att hämta sin lillebrorsa så prövade Alicia att öppna köksdörren...SÅKLART var den öppen! -.- Vi var inte alls länge hos Alicia, utan vi gick typ nästan direkt hem till Malva. Där lekte vi kurragömma och spelade Eye Toy ;P Kom hem runt 18:30 och har precis käkat en god pizza-middag! :D Nu ska jag gå och chilla, kram ♥


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?