Här är jag igen!

    Datum: 2011-11-18 Klockan: 21:13:35
... och nej jag har inte lagt ner bloggen ;) Har använt alla mina ursäkter, eller rättare sagt så har jag tröttnat på att förklara varför jag inte hunnit med denna underbara sida :) Men ärligt talat så har skola tagit upp så fruktansvärt mycket plats, för mycket. Har inte mått så bra heller, och min fritid har försvunnit till pluggandet. Men nu är jag här! :D Och jag har designat om bloggen, headern kommer förhoppningsvis bli bättre kvalité ganska snart, har frågat en tjej om hjälp. Är hur trött som helst, tror inte jet-laget försvunnit ändå, vilket är grymt irriterande :P Imorgon ska jag kanske gå på bio, har för mig att vi sa något sånt... Huvudsaken är att jag kommer plocka upp bloggandet en del nu i helgen! Så "hang in there" mina vänner! Ska fredagsmysa nu och sen sova, puss och god natt! ♥


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?