People listening without hearing

    Datum: 2011-10-22 Klockan: 19:43:06

© Photo: Rebecka (Jag) Equipment: Nikon D3100 + Nikkor 18-55 mm

Hejsan svejsan! Är hur jäkla trött som helst, för till skillnad från vissa andra så var jag tvungen att gå upp imorse, inte så hemskt tidigt men ändå, och sticka iväg till SKOLAN! Vi hade öppet hus, och jag skulle vara i skolan runt 10. JÄTTEJOBBIGT! Jag ville sova vidare, jag behöver de två sovmorgonarna som man får på helgen för att jag ska orka med veckan! :( Aja, kommer väl vila ut mig en del på höstlovet istället... Det var ändå ganska kul att vara i skolan faktiskt :) Folk kom in (mest föräldrar) och tittade på när vi hade lektion. Sen hade jag och min klass bake sale eller vad man ska kalla det, och vi tjänade rätt mycket faktiskt! Umgicks mest med Malva och Estel, en härlig dag ändå! Började sent, slutade tidigt ;) Sitter just nu och "replayar" mina favoriter på spotifylistan, hehe... Imorrn är jag i af ledig, vet inte vad jag ska göra faktiskt... Aja, tar det då! Hörs senare, puss! ♥

Kommentarer
MALINPALIN.SE - [fotoblogg]

Svar: kan inte hjälpa dig, jag har inte gjort min bloggdesign ^^

2011-10-23 @ 13:46:12
URL: http://malinpalin.se

kajsa

fin bild :D

2011-10-23 @ 16:46:23
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Lici

Fick vi inte ihop typ 6000 eller någonting? :O

2011-10-25 @ 12:44:58
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?