Summer is by-gone

    Datum: 2011-09-21 Klockan: 20:43:46

© Photo: Rebecka (Jag) Equipment: Nikon D3100 + Nikkor 18-55 mm Redigering: Rebecka (Jag)

Jag är så himla trött!  Trött i hjärnan och trött i kroppen, som en kompis till mig skrev så är våran skola inte så bra på att sprida ut läxorna över veckorna, utan en vecka är det typ fullproppat med läxförhör, quiz, uppsatsskrivande, läxor mm, medan en annan vecka så har vi ingenting :O Men det kanske är bra att ha det så, för annars så skulle man ju aldrig ha en långledighet, utan små hastiga lediga dagar :) Jag måste i alla fall ta reda på en massa info om ett ord som vi har i engelskan, så måste fixa med det nu innan det blir för sent. puss å kram ♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?