Dream away

    Datum: 2012-04-15 Klockan: 19:52:55


Hej! Sitter här med måndagsångest, usch! Varför kan det inte bli sommarlov istället, så skippar vi de sista veckorna av skolan! Känns som att det är jättekort tid kvar, men har ändå flera prov som väntar. Jaja, en dag i taget eller hur säger man? Idag har jag sprungit, pluggat och gjort läxor. Det låter jättetrevligt, eller hur? ;) Jag blir alltid så nojig inför ett prov, jag pluggar och vet att jag kan allt, men ändå så känns det som att jag inte kan nåt. Någon som förstår? :) Fast det här "provet" är inget riktigt prov, men man ska ju ändå inte svara fel på allt utom en. Typ. Känner mig som den enda ur franska gruppen som kommit ihåg "provet", hehe ;) Min kväll ska spenderas med lite pluggande, och sen söndagsmys i soffan med godis och bra tv-program! Förresten så har jag börjat skriva på en liten bok, men har inte kommit jättelångt direkt. Det är lite knackigt ibland, men när man kommer in i "flowet" sen, så är det lätt värt det! Nu ska jag njuta av den sista kvällen på detta lov! puss ♥


Kommentarer
Lici

Fuck, ska vi göra proven på måndag? :O Jag är inte klar med mitt än D: Eller, jag vet allt som ska vara på det, men har inte satt ihop det till ett prov eftersom jag har alla andra delar i skåpet D:

2012-04-15 @ 22:13:58
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Sannalitens.se

Svar: Sorry att jag varit lite borta, jag har ögoninflammation, minns inte vad vi pratade om nu. Men men :) Har du något roligt inplanerat inom snar framtid? :) Själv ska jag till Italien :) Kram!

2012-04-16 @ 12:39:58
URL: http://Sannalitens.se

Malin

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-16.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

2012-04-16 @ 17:54:41
URL: http://mallemusic.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?