Observatorielunden is THE place

    Datum: 2012-04-21 Klockan: 23:32:18


Hej hej! Är helt SLUT, har haft en sjukt bra dag med finaste Malva, och sen har jag möblerat om i mitt rum. Fast jag är nog lite för trött för att verkligen se skillnaden men från mina trötthetsögons synvinkel ser det bra ut! :) Jo, idag så åkte jag och Malva in till stan dåra. Vet inte direkt varför, men vi kände för det! Bra väder var det ju också så inte en dum idé. Vi möttes på plattan, och sen tog vi varsin glass och satte oss på några bänkar precis vid den stora rondellen vid tunnelbanan. När vi nästan var klara kände vi för att gå till någon park, så vi bara sökte på en app (you know, som man gör nu förtiden) och så vips var vi vid Observatorielunden! Har varit där förut men det var inte något som ploppade upp i huvudet när jag tänkte på en park. Vi gick dit i alla fall och satte oss på en bänk och tittade ut över skatboardplanen och lekplatsen. Snackade mest om allt & inget i typ 45 minuter, sen gick vi och käkade på Kebabhouse. Knatade tillbaka till våran bänk och pratade i några minuter till. Sen flummade vi lite på vägen till tunnelbanan men det är ju normalt! ;) Möblerade alltså om sen när jag kom hem, har tänkt på det ett tag men det har aldrig blivit av. Men nu blev det! Måste gå och sova nu, ska upp imorrn för att åka och slänga skräp, puss! ♥


Kommentarer
Malin

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-17.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

2012-04-23 @ 17:47:30
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg? :)

var då gärna med och tävla om att bli veckans blogg

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment



Denna vecka får alla en länk, läs mer om hur på min blogg :)

2012-04-23 @ 23:50:34
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?