I'm just the same as I was

    Datum: 2012-08-13 Klockan: 21:09:20
Lite flumbilder från Alicias landställe ;)
 
Hej hej! Just nu sitter jag och lyssnar på favoritmusiken & sms:ar, väldigt intressant ;) Idag är det 9 dagar kvar tills skolan börjar- VILL INTE :( Fast ska bli lite skönt med rutiner i alla fall... Eller första veckan är det härligt med rutiner, sen längtar man bara till sportlovet haha ;) Idag for jag till Vällingby med Pallavi en sväng för att köpa lite nödvändigheter. Kom hem, packade och knatade sen över till pappa där jag är nu. Imorrn ska jag iväg på en speciell sak, säger imorrn när jag kommit hem, och jag är ärligt talat lite nervös ;) Men går nog jättebra! Har inte så mycket intressant att skriva så vi hörs helt enkelt imorrn, PUSS! ♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?