Please hurry

    Datum: 2012-01-25 Klockan: 21:22:39

En massa oredigerade bilder, I know! Lovar att bättra mig, men det kanske tar några dagar!

Hej på er! Just nu sitter jag och väntar på att min supersmarriga hallonpaj ska gräddas färdigt. Fick värsta lusten igår att baka hallonpaj (och äta ;)) så here I am! Vet att jag skrev igår att jag skulle få min iPhone idag, men tar det imorgon eftermiddag istället... :) Annars hände inget speciellt, vi i min grupp jobbade vidare med vårat Science projekt, jag och Alicia jobbade med vårat (och två andra killars) projekt till SO:n, sen efter skolan åkte jag & Alicia typ 5 minuter bort för att fota en skylt till sama projekt, och sedan drog jag hem. Absolut ingenting speciellt alltså :) Oj, det här blev ett jättekonstigt inlägg! Jaja, skriver något normalare imorrn! puss ♥

Kommentarer
Neda

men är inte du med thea och stina på science projektet? :o

2012-01-25 @ 21:52:29


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?