Why change ourselves

    Datum: 2012-01-23 Klockan: 20:47:27
Jahapp. Eftersom att Alicia tog mitt lilla skämt om att hon skulle blogga om mig på ALLVAR, får jag nu ta och återgälda tjänsten. So, here I go :)

Alicia är en grymt fin tjej, både på insidan och utsidan. Kanske inte är den mest utåtgående tjejen, men när du lär känna henne kommer du fatta att hela världen går miste om något! Hon är så otroligt fin, omtänksam, hjälpsam, söt och helt underbar ♥ Alicia är en av mina närmsta vänner, hon är en av dem som jag vänder mig till när jag har det jobbigt och behöver prata. Våra småbråk på matten gör att jag gillar skolan (och matte för den delen) och hennes små skämt gör min annars gråa vardag: FÄRGGRANN! Hoppas att vi fortfarande håller ihop när vi splittras i 8:an. Love you girl ♥


Kommentarer
Lici

Och nu kan vi "bråka" ännu mer eftersom vi sitter bredvid varandra igen! TJOHO! ;) ♥



2012-01-23 @ 20:53:09
URL: http://believewhoyouare.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?