Är med och tävlar :)

    Datum: 2012-06-07 Klockan: 17:24:22

Mitt bidrag :)

Hejsan alla!

Tänkte bara tipsa er om en grymt bra tävling som just nu är igång hos Linnea på bloggen http://linneaphoto.blogg.se

Tävlingen går ut på att välja ut sin bästa sommarbild, och sen välja ut en produkt från tvspelsweb, och sen är det bara att länka till inlägget/facebookinlägget i en kommentar i det HÄR inlägget :) Själv skulle jag vilja vinna DENNA produkt, en IR-Fjärr & Trådutlösare, för just nu har jag bara en trådutlösare vilket gör det lite svårt att ta självporträtt från långt håll. Jag trodde att när jag köpte min kamera att jag inte skulle kunna ha en IR-Fjärr, men nu blev jag så lycklig när det visade sig att man kan faktiskt ha det! Håller tummarna stenhårt nu att min bild blir utvald, och att ni söta läsare sen röstar på min bild ♥ Lycka till alla!

Kommentarer
Linda [fotoblogg]

Fin bild!

Lust att göra ett blogovinbyte? :D

2012-06-08 @ 12:06:43
URL: http://lindassphoto.blogg.se/

▲ a' fotoblogg

va gärna med i min fototävling, pris: presentkort 150 på tvspelsweb & temat glädje! http://amandapersson.blogg.se/2012/june/fototavling-150-pa-tvspelsweb.html#comment

2012-06-09 @ 21:38:21
URL: http://amandapersson.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?