Scandal

    Datum: 2012-09-16 Klockan: 14:47:00

Hej hej! Såhär roligt har man om man klipper av kragen på en turtle neck-tröja och sedan viker den till ett hårband. Hi hi. Nejmen sitter och väntar på att släkten ska komma för att fira min kära pappa som fyller år ♥ Min säng är obäddad och persiennerna är neddragna men jag orkar inte fixa. Fast tror att jag måste göra det. Jaja, klev upp tidigt idag för att sjunga för pappa (han sover typ till åtta så det är hemskt på en söndag! ;) och efter det har jag ätit croissanter och skrivit lite på mitt engelska projekt. Blir oerhört nöjd, gäller bara att göra klart det någon gång! Veckan som kommer dåra; På onsdag ska jag till sundbyberg för att kolla efter mysiga, stickade tröjor på second hand affärer med finaste vännerna, ska ut och springa fredag & söndag, göra klart lite läxor osv. Inte sådär jättespännande men lagom för mig. Om jag skulle ta att städa i ordning rummet lite då dom kommer om tio minuter... puss

Kommentarer
DIYS

snygga bilder! :D

Svar: sv: Tack! :D Haft en bra dag?
Rebecka

2012-09-18 @ 20:17:52
URL: http://diys.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?