Gråter och ler

    Datum: 2013-04-18 Klockan: 20:47:48
Jag sitter här och har tårar i ögonen och ler samtidigt, är så fylld av kärlek just nu. De senaste dagarna har jag bara svämmat över av värme och kärlek, uppskattar & älskar alla mina vänner och min familj! Jag ska verkligen ta mig igenom det här, och jag vet att jag är stark nog. Jag är påväg mot att hitta mig själv igen, känner det i mig själv. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att tacka, eller vad man nu gör. Ett tack räcker inte till, jag älskar verkligen er alla. Jag är så oändligt tacksam för allt ni ger och gör för mig! Hoppas att ni vet att jag skule göra vad som helst för er, och att ni alltid kan prata med mig. PUSSAR Å KRAMAR

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?