Bääst

    Datum: 2013-08-27 Klockan: 20:02:00
Heej! Har inte hunnit med att skriva förrän nu. Det har bara varit vanlig skola men har gått och blivit förkyld så är helt seg i huvudet och ont i halsen, usch hatar förkylningar. Hoppas den försvinner snart i alla fall! Stannar nog hemma från skolan imorgon, men ska försöka pallra mig iväg på torsdag. Igår efter skolan så var jag på bio med Emelie, såg The Heat. Var sjuukt bra! Vi satt och garvade typ hela tiden haha, var jättemysigt. Idag var det bara en vanlig skoldag, men en riktigt najs en. Vet inte varför egentligen, men är så genuint glad just nu. Är nöjd med allt i mitt liv och jag ska verkligen ta vara på den här känslan, äälskaar't!! Imorgon stannar jag som sagt hemma från skolan troligtvis, kan knappt andas eller svälja :( Sitter och kollar på Idol nu hur som helst, älskar den här delen med auditions haha! Har inte så mycket mer att skriva men det är ungefär vad som kommer hända de närmsta dagarna för min del. Hörs när vi hörs! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?