Nya rummet

    Datum: 2013-08-15 Klockan: 12:39:00
Sådär! Fixade ihop en iten video imorse och voila. Är sjuuukt nöjd verkligen med rummet, det är en sån skillnad mot förut! Kommer ni ihåg? Älskar verkligen att inreda med vitt som grund, det blir så ljust och fint även på vintern när det är som mörkast. Var en allmänt bra dag igår, sista rehab, åkte till IKEA, fixade rummet. Jättenajs helt enkelt haha. Sitter just nu och lyssnar på musik och redigerar lite bilder på rummet. Tänkte lägga upp några här också som extra till videon :) Puss! 

Kommentarer
Lici

Skitfint! Tycker bättre om det nu än då, mycket mer renare på nåt sätt, lite mer vuxet :) Fast så som det såg ut förut var också skitfint... :*

Svar: Taack! Samma här hihi ;) Vilket är tur för nu ändras det inte på ett tag haha! :* Haha njaa men tack ;) <3
Rebecka

2013-08-15 @ 13:31:45
URL: http://bubblebath.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?